nedjelja, 11. veljače 2018.

Rosegal review

Zdravo svima! :) 


Vraćanje školskim obavezama me nije spriječilo da vam pokažem šta sam to naručila sa sajta RosegalStvari koje su mi stigle su odlične kvalitete i ja sam zaista oduševljena. U nastavku možete pogledati stvari koje sam  naručila i moje mišljenje o istim.


Prva stvar jeste ovaj predivni sivi džemper. Odličan je za malo toplije zimske dane i možete ga pronaći u raznim bojama. Pored toga sam naručila i ovu malu torbicu, jednostavna je i dovoljna za neke naše potrebe. Nju također možete pronaći u raznim bojama.

Džemper - OVDJE 
Torbica - OVDJE 







Sljedeća stvar jeste ova majica sa cvjetovima. Naručila sam je kao neku malo dužu tuniku, međutim meni je došla majica normalne dužine. Ne smeta mi, jer je materijal super i može se kombinovati sa dosta stvari. Iako više nema ovakve, sličnu možete naći OVDJE.   








Posljedna stvar koju sam naručila sa ovog sajta je šnalica u obliku violinskog ključa. Za sve nas ljubitelje muzike je zanimljiv detalj na našoj kosi. Nju možete pronaći OVDJE




Nadam se da su vam se svidjele stvari koje sam ovaj put naručila. 

Pišite mišljenje u komentare i do sljedećeg, lijep pozdrav. :) ♥

2 komentara:

  1. Woow,bluza sa ruzama je prelepaa😍
    Predivne stvari si porucila 😄

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši