nedjelja, 11. veljače 2018.

Zaful review


Zdravo svima! :) 

Uz paket sa Rosegala, stigao mi je i ovaj paket sa sajta Zaful. Sve što sam naručila je ispunilo moja očekivanja, pa pogledajte stvari za koje sam se ovaj put odlučila. 



Već spremam svoj ormar za nadolazeće proljetne dane, pa jedna od prvih stvari koja će se naći u mom ormaru jeste ova predivna jaknica. Odlučila sam se za ovu boju jer može da ide uz puno stvari. Mislim da se u svačijem ormaru treba naći jedna ovakva jaknica. Međutim, ova boja više nije dostupna, ali druge možete pronaći OVDJE






Sljedeća stvar jesu ove sunčane naočale. U ovim zimskim danima su nam potrebne jer nas štite od sunca i postale su jedan od ključnih modnih detalja. Njih možete pronaći OVDJE






Nadam se da su vam se svidjele stvari koje sam ovaj put naručila. 


Pišite mišljenje u komentare i do sljedećeg, lijep pozdrav. :) ♥


Broj komentara: 5:

  1. Prelijep izbor, uzvrati pracenje, nova sam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I really like your blog
    I'm following you,please follow me to https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Naočare mi se sviđaju, a jaknu bih ja definitivno naručila u drugoj boji. :)

    Napisala sam novi post, pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/06/belocrkvanski-karneval-2018-1-i-2-dan.html :)

    OdgovoriIzbriši